Stage en uitrusten - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van BrittVerboven - WaarBenJij.nu Stage en uitrusten - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van BrittVerboven - WaarBenJij.nu

Stage en uitrusten

Door: Britt

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2016 | Portugal, Coimbra

Na de tijden van gefeest en gedans, moesten we nog eens tijd maken voor op stage te gaan. Na mijn tussentijdse evaluatie heb ik nieuwe doelen vooropgesteld zoals zelf de zorgen voor de patienten organiseren. Hier moet ik voor mezelf naartoe werken om een echte verpleegster te kunnen worden.
Natuurlijk blijven we af en toe wel uitgaan met de Belgen van Turnhout en Kortrijk.
Van 25-29 mei vond de internationale meeting van Nursing students plaats dichtbij Coimbra. We waren hierop uitgenodigd, maar we hebben ervoor gekozen even te gaan rusten in Sao Martinho Do Porto: Even uitwaaien zou ons goed doen. Om te zwemmen, was het wat koud, maar we zijn allen wel goed verbrand geweest. Op vrijdag zijn we terug gekomen om onze vrienden van de klas te ontmoeten. We hebben hen de stad en natuurlijk het nachtleven leren kennen. We waren zeer blij dat ze zijn langsgekomen, want we hadden ze echt gemist.
Deze week heb ik mijn cijfer gekregen voor mijn stage en opdrachten van Portugal. Een 18!! Ik ben erorm blij hiermee.
Stilletjes aan zijn we ons aan het voorbereiden om naar huis te komen. Ik ben hier precies nog niet echt aan toe. Ik ga iedereen heel hard missen. Ik probeer er nog zo weinig mogelijk aan te denken. Natuurlijk kijk ik er ook naar uit om mijn familie, vrienden en hondje terug te zien. Maar ik heb wel al plannen om terug te komen. Logement is al verzekerd door mijn verpleegster Marta!

  • 08 Juni 2016 - 10:19

    Lore:

    Wij willen u ook heel graag terug zien!!! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 15 Maart 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 3687

Voorgaande reizen:

14 Maart 2016 - 10 Juni 2016

Portugal

Landen bezocht: