Opnieuw bezoek! - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van BrittVerboven - WaarBenJij.nu Opnieuw bezoek! - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van BrittVerboven - WaarBenJij.nu

Opnieuw bezoek!

11 April 2016 | Portugal, Coimbra

Na nog 2 stagedagen zijn donderdagmorgen de friends toegekomen! Donderdag hebben we samen met het bezoek van Hanne Coimbra verkend en 's avonds zijn we iets gaan drinken op de Praca Republika na de uitleg over de internationale dagen en de Portugese les. Vrijdag hebben we rustig wat rondgelopen en terrasjes gedaan. Over het weer hadden we niet te klagen! 's avonds zijn we dan ook een stapje in de wereld gezet. Feesten tot 7 uur in de morgen is hier heel normaal, dus dat moesten we toch eens uittesten he! Zaterdagavond speelde Benfica in Coimbra, dus hebben we even deze wedstrijd meegepikt. Portugal is een echt voetbalverslaafd land, dus de sfeer zat er dik in! 1-2 winst voor Benfica was de uitslag. Zondag is ons bezoek dan terug vertrokken en hebben wij voor school gewerkt. Maandag werden we dan ook al weer verwacht op stage. Nu duurt het 3,5 week vooraleer er weer bezoek komt, dus aftellen maar!